HANDBOLL!!

Om några timmar är det dags för att titta på EM-kval i handboll med min kompis!! Wohooooo! Jiiiiiha! Handboll live!!!!! Fasen vad kul det ska bli. Jag har fått låna en Sverigetröja av Roomie och jag har blivit påmind av Malte att skriva ut biljetterna. Bara det är ju något storslaget! Tror aldrig det hänt förut faktiskt...

Dealen är även att jag ska vara bödel (jackan med gigantiska luvan) och Malte ska vara slovak (pälsmössan på). Kom igen klockan, skynda dig!

Baggen och Bojen är redo för en japanare.

Kommentarer
Postat av: Malte

Japanare?



Och fan va taskig du är! Alzeimers i all ära, men jag är inte helt bakom flötet.



Sov gott kompis!

2011-03-13 @ 23:46:11
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0