Kolla in det här!

Jag måste hålla med. Plötsligt händer det. Solen har äntligen letat sig fram till vår balkong! Den har haft en tendens att gå ner innan den hittar fram. Jag sprang (på riktigt) ut för att inte råka missa den och ställde mig en stund och blundade i solen... vad härligt det var... jag verkligen kände att den värmde i den kalla eftermiddagen. Var lite orolig att tanten på fyran skulle sitta och partullera vid fönstret och ropa till mig att jag skulle sluta röka och smutsa ner balkongen fast jag inte ens röker. Hon brukar ju ropa på små barn och för någon dag sedan skällde hon ut mig för att vissa tydligen fimpat i en korg på balkongen. Därför hade hon tagit bort korgen och jag kände bara... är det bättre att de fimpar på marken? Har mycket svårt för denna dam. Men inte borde jag låta henne förstöra ett sådant här moment? Ska komma ihåg det nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0