Varför vann BWO Melodifestivalen?

Jag såg den tyvärr inte då vår kompis hade fest hemma hos oss, och vi inte ville att folk skulle snubbla över antennsladden som måste gå längs med hela lägenheten. Och hur kul vore det att sitta där inne själv och titta på det där? Inte så värst.

Tänkte först isolera mig från resultatet för att se den i repris, men sedan kom jag på att det var tråkigt och tidskrävande, så hämtade in DN istället. Ser att Eric Sa-a-a-a-a-de vann och tänker att jag ska lyssna på hans låt på Spotify. Klick. Och jag får världens chock. Den där låten har jag hört förut! På Toplist säkert. Och jag har antagit att det är BWO. Det låter precis som dem! Kan se Alexander Bard gunga i kapp med synten och den långhåriga killen sjunga.

Jag kan inte förstå att den vann. Och att det inte är BWO. Kom igen Linda B?


Kommentarer
Postat av: Jossan med radion

Men Linda B:s text gick ungefär såhär:

"Har hittat mannen med rätt kemi, har hittat mannen med bra fysik. Han är en riktig karl, en sån man vill ha, en trygg familjefar...som kan plocka ur en diskmaskin och byta olja på min bil..."



Alltså hallå! Jag vet att det är mello med någon gräns finns det väl?!

2011-03-14 @ 15:22:05
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0