Så himla skönt!

Nu skickade jag in mitt App Store-case. Kanske lite förhastat eftersom deadline är imorgon 23.59, men ändå inte. Vill bara BLI AV med det, för jag har andra saker jag måste göra imorgon och om jag inte hade skickat in det nu hade jag suttit med det imorgon också när jag måste skriva en text till vårt projekt som ska in på torsdag. (Försöker rättfärdiga för mig själv att jag skickade inte det fast jag inte var nöjd. Jag var inte missnöjd heller. Har blivit smått apatisk gällande skolan för tillfället, orkar liksom inte bry mig att det måste vara perfekt längre. Försvarmekanism? Kanske. Gillar den i såna fall, för jag har inte ens tid att göra något jag är halvnöjd med, så annars skulle jag nog avlida om jag skulle sitta tills jag blev helt perfekt nöjd. Det finns viktigare saker i livet och de ska jag hitta tillbaka till nu i påsk tänkte jag! Amen.)

På fredag ska jag få gå och se Let's Dance live med bästa kollegorna! Ska bli riktigt, riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det här stället känns lite halvdött?

2012-05-17 @ 20:16:03
URL: http://malinmalut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0