Min lilla mamma!

Satt just och kollade igenom lite gamla bilder och hittade den här.
 
Min fina mamma! Och lilla jag. När man ser den kan man nästan förstå att minst 90% av min DNA kommer från den här kvinnan. Men inte allt. Fick synfel av pappa också!
 
 
Åh nu fick jag en liten sakningsattack! Det händer ibland. Fast de bara är två mil härifrån och jag pratade med både mamma och pappa idag. (Frågade bland annat om tips på vad man skulle göra om man råkat tappa en matlåda med ravioli upp och ner på en hyresvärdens vita matta när man skulle ställa in den i mikron...) Men har inte träffat dem på typ...tre veckor.
 
Jag tycker väl bara om dem väldigt mycket helt enkelt. Världens bästa päron.
 
(Obs: Vanish + tvättid 30 minuter senare --> kritvit matta, som ny faktiskt, utan spår av ravioli)

Kommentarer
Postat av: Malin

Mina extramammor <3

2012-11-07 @ 22:32:17
URL: http://malinmalut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0