Kick:ass uppsats KLAR!

Jag blev helt gråtfärdig när jag på tunnelbanan till jobbet imorse gick in i Dropbox på mobilen, och såg pdfen som Mattia lagt in. Så himla fin framsida hade han gjort. Och allt annat är så fint. Och kändes så bra. Fasen, vad stolt jag är över oss.

Eftersom vi har köttat rejält de sista veckorna och jag inte riktigt kommer ihåg när jag var ledig en hel dag senast, har det släppt lite idag. Så har inte alls varit effektriv utan bara helt karatetrött. Jag har kämpat för att hålla mig vaken ända till klockan 21, så nu ska jag slockna. Det är okej att vara trött och ineffektiv när man precis har laddat upp det största arbetet man någonsin gjort, och kanske någonsin kommer att göra.

Overklig känsla.


Kommentarer
Postat av: kickass

Pretty component of content. I just stumbled upon your website and in accession capital to assert
that I get actually loved account your weblog posts. Any way I
will be subscribing on your augment and even I achievement
you get admission to constantly rapidly.

2020-10-01 @ 21:15:12
URL: http://https://kickass.surf/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0