Kommer jag verkligen palla att plugga så här mycket?

Jag har nu fått ett erbjudande av mitt universitet i Australien att få studera där. Ja tack! Känns plötsligt lite mer verkligt igen. Fast liksom... för bra för att vara sant. Man kunde kolla in schemat också. Jag trodde knappt mina ögon. Va! Den här mängden är helt orimlig!
 
 
Återigen lite för bra för att vara sant. Funderade på att byta min fredagskurs till en tisdagskurs för att vara ledig torsdag-söndag, men tyckte inte de kurserna verkade lika kul. Så struntar nog i det. Det kan ju vara bra att komma in till skolan fredag morgon för att stämma av vilken strand grillfesten ska vara på under kvällen liksom.
 
Jag måste även få informera om att det är TVÅ veckors MIDTERM BREAK i april. Tjohoo! Lov? Vad är det? Det slutade vi med efter gymnasiet. För det tredje: för bra för att vara sant.
 
Lite sol, strand och bad på det och livet kommer förmodligen att vara jättejobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0