Tillit.

Jag och Malte har nu bokat ett flyg som ska ta oss från Sydney till Cairns. Därifrån ska vi sedan åka neråt längs stora barriärrevet. Man tror att vi har fattat, fast det har vi inte. Kommer väl lagom till att vi sitter på planet dit. Att jag ska stanna kvar fem månader till när
Malte åker hem, tror jag inte heller att någon av oss kommer förstå förrän jag står där och vinkar farväl med näsduken i högsta hugg.

Anywho. Den här gången betalade vi inte via doodle.com, men bokade via bravoflyg.com.

Känns bra att vi har lagt våra sista guldpengar i händerna på så uppenbart seriösa och trygga företag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har inte fattat!

När jag hämtade mamma och pappa på Arlanda igår efter deras CHARTERresa till Fuerteventura var pappas första kommentar - usch vad jobbigt det var att flyga, då tänkte jag på dig som ska åka ända till Australien och hem. SJÄLV, la jag till där på tal om hemvägen.

Skönt att fler tycker synd om en än en själv! Men just nu - värt det!!!

2012-11-07 @ 22:34:36
URL: http://malinmalut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0