Fortfarande inte verkligt.

Malte har varit här på Australienplanering! Det känns fortfarande för sjukt för att jag ska kunna ta in det. Att vi kommer vara där, på öarna som ser som tagna ut från en resekatalog. Det kommer bli fantastiskt. Och sedan ska jag stanna kvar där i fem månader till när hon åker hem! Galet. Kommer nog inte fatta förrän vi sitter på flyget.

Vi gjorde den berömda squashgrytan och firade en sjukt hetsig dag med en liten efterrätt. Var det tänkt. Men det blev marängswiss. Gott!
Malte: Oj! Har du både kolasås och chokladsås hemma!
Jag: Ja, eller alltså jag gillar ju mest kolasås men man kan ju inte bara ha det.

Eeeeeeh....nähä? I-landsproblem på högsta nivå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0