Inga fler lopp innan uppsatsen är klar!

Idag var det dags för Hässelbyloppet. Eftersom det gick riktigt dåligt på Midnattsloppet var jag riktigt taggad att slå den tiden på Hässelbyloppet. Platt bana också! Jag var anmäld förra året, men var sjuk så kunde inte springa. Det här året har jag varit frisk sedan Midnattsloppet och sprungit rätt så mycket, med mina egna mått mätt. 
 
Men. Vad händer. Det är som ett stort jävla hån. Skämt. I tisdags fick jag jätteont i halsen. Som gick över typ toksnuva och apförkylning. Va fan. Jag skulle ju springa idag. Men nej. Jag har varit hemma hela helgen och försökt friska på så bra som möjligt. Har sovit väldigt mycket och hållit mig lite sysselsatt med jobb och plugg och så. Bara för att inte bli allt för uttråkad. Tog även en väldigt skön promenad på Kungsholmen igår, och skulle göra en repris idag men så började det regna så förbannat. Så blev bara en liten. Jag har garanterat varit sjuk fler lopp som jag varit anmäld till än lopp jag har kunnat springa. Känns riktigt trist. Så nu har jag lovat Mattia att inte anmäla mig till några fler lopp innan uppsatsen är inlämnad...
 
Jag måste vara Hässelbyloppets bästa kund. Betalar varje år men tar inte upp någon plats i spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0